2010
DITUBUHKAN DI SINGAPURA
34
KAKITANGAN DI 3 NEGARA
11
BILANGAN KEWARGANEGARAAN

Di Muslim Pro, kami membina aplikasi mudah alih yang menawarkan ciri-ciri keagamaan, gaya hidup dan komuniti yang komprehensif kepada Ummah, untuk terus memberi inspirasi kepada mereka menjadi individu yang lebih baik. Kami adalah sebahagian daripada komuniti Muslim dan kami memahami cabarannya. Pasukan Muslim Pro merangkumi individu dari pelbagai bangsa yang berpusat di tiga geografi, tetapi kami bersama dengan satu semangat: untuk menyelesaikan keperluan digital dan cabaran Ummah kita.

muslim pro app on a handphonemuslim pro app on a handphone

MISI KAMI

Memberikan inovasi teknologi untuk memperkaya gaya hidup Islam.
mother and boy checking muslim pro on laptopmother and boy checking muslim pro on laptop

VISI KAMI

Memperkasakan Muslim

NILAI KAMI

muslim man and woman discussing innovation
Budaya Sentiasa Bersemangat dan Berinovasi

Kami didorong oleh budaya sentiasa bersemangat dan berinovasi untuk terus meningkatkan mutu aplikasi dan memberi inspirasi kepada Ummah kita.

muslim community of diverse children
Semangat Komuniti

Setiap individu berkembang dengan cara yang unik tetapi, tanpa mengira latar belakang kita, kita semua tergolong dalam komuniti Muslim yang lebih besar yang bertambah kuat dan lebih baik bersama-sama. Komuniti adalah aset terpenting kami.

muslim pro team meeting
Menghormati Kepelbagaian

Kami mengakui bahawa setiap individu adalah unik dan berbeza, tetapi kami percaya bahawa rasa hormat terhadap kepelbagaian akan menyatukan semua perbezaan individu dalam ikatan yang kuat.

IKRAR KAMI

Setiap hari, kami memberi tumpuan untuk membuat aplikasi mudah alih yang lebih baik, yang relevan dan berguna untuk Ummah. Kami mungkin tidak sempurna, tetapi kami berjanji untuk selalu mendengarkan anda, pengguna kami, untuk meningkatkan dan melayani anda dengan lebih baik hari ini, berbanding dengan semalam.


Sekiranya ada yang memenuhi keperluan saudara anda, Allah akan memenuhi keperluannya; jika seseorang meringankan masalah dari seorang muslim, nescaya Allah akan meringankan masalahnya pada hari kiamat.

Nabi Muhammad ﷺ, Sahih Bukhari

Kit Media